Na grani Kościelca (po raz pierwszy)

Ilustracja 10 Panorama Tatr z Rusinowej Polany Rysy po prawej

Ilustracja 10. Tatry – Panorama Tatr z Rusinowej Polany z widokiem na Rysy po prawej.

Tatrzańskie obrazy

Rozdział II – Tatry moje

Na grani Kościelca (po raz pierwszy)

na grani Kościelca nad Zielonym Stawem

prostuję zmęczone nogi
zawieszam oko na chmurze
dziś po raz trzeci widmo Brockenu

na grani Kościelca, nad Zielonym Stawem

na mapie życia w pół drogi
rysunek chmur wieszczy burzę
na nic mi kompas kamień leci w dół

na grani Kościelca nad Zielonym Stawem

jeszcze mam życie za nic
jeszcze mnie woła wszystko
jeszcze nie blisko nie widać końca

na grani Kościelca nad Zielonym Stawem

zapamiętuję widok z grani
przyszłość przesłania przeszłość
o górach mi przyjdzie pisać

o grani Kościelca nad Zielonym Stawem

Bydgoszcz, 31 maja 2021 r.,

© Wojciech Majkowski

Milton Ha
Milton Ha